fattar inte att du sa så

jag trodde vi var vänner therese!
helvete jag berätta fan vad som hände i somras och det verkade som om du brydde dig, men jag hade fel!
.
ni som inte fatta detta så ska ja förklara
.
vi gick hem från five igår, och vi skulle inte ta vägen som ja brukar ta, skulle ta en väg som gick igenom en tunnel och upp till bron så man hamnar på den gångbanan. och thess gillade inte det men ja ba det är ju typ den närmaste vägen, sen så sa hon det otänkbara!
hon bara "men du vill ju vekrligen bli raped. och då brast det för mig, jag blev så jävla arg och irriterad på henne! jag ville slå henne, men jag kunde inte gå till henne, jag vände mig om och tog en omväg till bron.
jag ville verkligen inte se på henne så när ja kom hem till madde så låste jag in mig på toan och grät. hatar henne just nu! fattar inte hur hon kunde säga ngt sådant.
jag hörde henne packa sina saker och hon lämnade mina saker sen gick hon. kunde samla mig att se på henne. ville inte ens prata med henne. ville bara att hon skulle gå. kändes som om ja skulle få en jävla ångest/panik attack. efter ja samlat mig lite så gick ja och la mig i soffan, men då började jag gråta igen så jag lät det bara rinna, sen gick ja och la mig.
.
min och t´s vänskap är över... och det är synd för hon var en jävligt bra vän.

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

det var förjävligt jag förstår verkligen att du blev arg :O

2011-05-01 @ 19:07:30
URL: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0