FUCK OF!

jävla fucking bög jävel!
fy satan vad du förstör allas jävla liv! jag hatar dig och kommer troligtvis alltid göra det!
jag hoppas du får minst 5 år i fängelset för vad du gjorde mot mig!!! jag fattar inte hur de underbara kunde få 1 till 1&½ för att ha slagit dig för vad du gjorde mot mig! FUCK OFF HOPPAS DU DÖR SNART JÄVLA BÖG KUK PERVERSA JÄVLA IDIOT BÖG HELVETE!!!!!!!!!!!!!'
.
jens 1 år
Madde 1 år <3
Linda 1 år <3
Johan 1&½!!!! <3
(Anledningen till att johan fick längre är för detta)
.
SÅ JÄVLA DRYGT!!
det känns som om allt är mitt fel, ifall jag inte hade varit där den helgen hade inget av detta hänt! förlåt!
det är ju typ mitt fel att ni åker in, det var aldrig min mening.. förlåt för allt!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Miranda, det är ALDRIG ditt fel! Du får inte tänka så, det var deras val att spöa skiten ur han och inte ditt val!

2011-04-25 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0