...

det känns fan jobbigt..
.
jag känner att det går upp och ner hela tiden. en del dagar/minuter är jag jätteglad för inget, mina vänner.
och en del dagar orkar jag fan inte längre. vill bara bli av med alla jävla tankar i min skalle.
vill bara bli av med dem en gång för alla, men jag vet inte hur ja ska göra för att bli av med dem, för vad jag än gör så börjar jag tänka på ngt som påminner om den kvällen, varje gång ja ser en flintskallig gubbe tänker ja på den kvällen..
och engetligen varje gång ja går in i denna lägenhet så tänker ja på det. och ja orkar fan inte tänka på det längre!jag är jävligt glad att få slippa denna lägenhet efter studenten, men ja kmr sakna den. kmr sakna tiden med madde, för nu när ja går ut och hon säger av sig lägenheten så lär ju inte vi vrar lika nära som vi va under första delen av trean..
och det känns surt, för det känns som om ja fått tillbaka min kära och underbara syster! och jag vill inte förlora henne igen.
.
nej, nu måste jag få bort dessa tankar urt ur mitt huvud! orkar inte ha dem där längre!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0