orkar fan inte!

vf kan jag inte få sova?
vf kan jag inte få äta?
vad är det som gör att jag inte får göra ngt av det där!
jag vill sova och kunna vara utvilad på skolan, jag vill slippa gå hungrig dag som kväll. men vad jag än gör så kommer det inte funka. jag vet inte vad jag ska göra för att slippa vara hungrig. och det börjar bli VÄLDIGT IRRITERANDE!
.
klockan är 20 i 4 och jag tog en macka för att ja knappt ätit ngt på hela dagen, kan vara df ja inte kan somna, men magen är ändå inte hungrig, för den kurrar inte eller ngt sådant. det är helt tyst.. vad är det för fel? det undrar jag..
.
trodde jag skulle bli tröttare efter ja ätit men det blev ja tydligen inte, så nu vet jag inte vad jag ska göra. orkar inte lägga mig och fortsätta se på 90210 men det är så det kmr sluta. med att jag ser ett till avsnitt av det..

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

det kanske är någonting som du borde kolla upp? :/

2011-05-28 @ 10:08:06
URL: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0