wow

det har gått en hel vecka ungefär sen ja tänkte på förra sommaren och det är stort.
.
men nu när alla undrar hur ja mår och vf ja inte äter, lr vf ja trycker in stift i armen lr vf ja rista in ett hjärta på handen så kmr allt tillbaka.
speciellt när ni tjatar om att ja ska äta mer.
jag äter när ja mår bättre, snälla sluta tjata!
det kmr inte bli bättre om ni håller på att tjata som mina mammor.
ni är mina bästa vänner och ja hoppas ni vet det, men ifall ni håller på lika mkt som ni gör nu, så kmr det inte bli bättre, det kmr bara bli sämre och sämre och till slut ha ja slutat äta. ingen av oss alla vill att det ska hända och jag försöker ju faktiskt äta så mkt ja kan. jag måste få ta det i min takt och jag kan inte bli stressad för då blir allt bara fel.
jag försöker ju faktiskt, det gör ja verkligen och jag hoppas att ni vet det. men det är inte alltid jag klarar av det, och då vill ja bara vara. jag är inte en sådan som ber om hjälp ifall ja mår skit och det kanske ni har märkt. och jag gillar inte att prata om detta heller, speciellt inte i skolan när alla kan höra och tina få veta. för hon har ingen aning om vad som ha hänt, för ifall ja berättar för henne så blir hon ju typ bara drygare än va hon är...
ursäkta att ja skriver så om henne, men ja orkar ju verkligen inte med henne. hon är ju typ snart värre än mahlin.. och då är det illa...

Kommentarer
Postat av: nea

vi tjatar för att vi bryr oss och vill inte att du ska gå hungrig och att du ska bli frisk och allt sånt. men jag ska sluta tjata.



jag vet exakt hur du tänker. men de är fel. de är bara hans fel för man gör inte något sån mot någon. varje sig man är nykter eller inte.

2011-05-06 @ 08:09:22
Postat av: angelicaaa

Jag visste inte att du kände så men som nea säger så är det för att vi bryr oss men jag ska också sluta om det känns bättre för dig. Men jag hoppas att det blir bättre för dig snart du förtjänar ju att må bra!

2011-05-16 @ 20:55:51
URL: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0