bubben

jag har ju blivit tsm med bubben, och vi ha varit tsm i snart 2 månader. och vi har varit med varandra varje dag typ, och för mig känns det bra, jag gillar verkligen han och jag saknar han bara ifall jag inte är med han.
och igår va vi lite halv deppiga båda två och då sa han att det borde vara bra för oss att vara ifrån varandra lite.
mitt hjärta ba föll och jag ville bara lägga mig ner i sängen och grina.. han sa att han inte ville de, men att det borde vara bra för oss, att ha lite egentid.
jag vill inte vara ifrån han, jag vill ha han hos mig hela tiden, men det kanske är lika bra för vårt förhållande att ha lite distance between us ibland?
.
så vi ska vara helgen ifrån varandra, sen får vi se hur det blir mellan oss.
förhoppningsvis så slipper ja vara ifrån han längre än till månda/tisda! vill inte förlora han, han är det bästa ja någonsin haft!
LOVE HIM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0